Yenilikçi öğrenme alanları ve yansıtıcı öğrenme günlükleri (reflective learning journals) hakkında daha fazla bilgi edinmek için aşağıdaki etkinliklere katılabilirsiniz.
Webinar 4 – Portekiz’de Esnek Öğrenme Alanlarında İyi Uygulamalar: Pandemide sınıflarda neler yapıldı?
31 Mart Çarşamba, Saat: 18:00
COVID-19 salgını, okulların ve öğretmenlerin öğrenme alanlarının kullanımını gözden geçirmesi gerektiğini ortaya çıkardı. Bu webinarda Portekiz okullarından 3 yenilikçi eğitimci bu konuyu ele alarak kendi iyi uygulamalarını paylaşacaklardır.
Konuşmacılar: José Miguel Sousa from Centro de Formação EduFor (Mangualde), Marisa Correia from Escola Superior de Educação, IPS (Santarém), and Nuno Mantas from Agrupamento de Escolas da Boa Água (Sesimbra).
→ Webinara erişim için tıklayınız.
Webinar 5 – Öğrenme Günlükleri: Aktif öğrenciler için düşünme becerilerini (reflecting skills) geliştirme
6 Nisan Salı, Saat: 19:00
LP2I’de (FR) öğretmen olan Xavier Garnier’e göre uzaktan eğitimdeki önemli sorunlardan bir tanesi: “öğrencilerin adil bir şekilde değerlendirilmesi”dir. Bu soruna çözüm olarak hem yenilikçi hem de pratik olan dijital öğrenme günlükleri ortaya atıldı. Ayrıca aktif öğrencilerin, öğrenme stratejilerini uyarlamak ve bir sonraki öğrenme fırsatlarını yönlendirmek için eylemleri üzerinde düşünmeleri gerekir. Öğrenme günlükleri ise öğrencilerin düşünme becerilerinin gelişmesinde önemli bir etkendir.
Bu webinarda Xavier Garnier, LP2i okulunun öğrenme günlükleriyle ilgili örnek olay incelemesini sunacak ve katılımcıları uygulamalarını yansıtmaya davet edecektir.
Konuşmacının biyografisi: Xavier Garnier, Fransa’daki Lycée Pilote Innovant International’da (LP2I) Matematik Öğretmenidir. 2015’ten 2020’ye kadar European Schoolnet’in Future Classroom Elçisi ağının bir parçası olarak Fransa elçisi görevini sürdürdü ve buradaki görevi, Geleceğin Sınıf Senaryoları üzerine atölye çalışmaları veya yeni öğrenme laboratuvarları oluşturma gibi FCL girişimlerini desteklemek için düzenli olarak birlikte çalışan 22 FCL öğretmeninden oluşan bir ekibe liderlik etmektir. Twitter’da takip etmek için: @XG_lp2i
→ Webinara erişim için tıklayınız.
Etkinliklere nasıl katılırım?
Çevrimiçi toplantı odasına erişim adımları:
– Webinarlara katılmak için lütfen aşağıdaki bağlantılara tıklayınız:
- 31 Mart Çarşamba, Saat: 18.00 – webinar 4’e buradan erişebilirsiniz.
- 6 Nisan Salı, Saat: 19.00 – webinar 5’e buradan erişebilirsiniz.
– Web tarayıcınızla anonim olarak katılabilirsiniz VEYA Microsoft Teams uygulamasıyla oturum açabilirsiniz.
– Düşük bağlantıyla ilgili sorunlar yaşıyorsanız ses ve video kalitenizi ayarlamalısınız.
– Konuşmacılara sorularınız varsa Soru-Cevap penceresinden sorabilirsiniz.
– Bu webinardan daha iyi bir deneyim elde etmek için altyazıları kullanabilirsiniz. Video kontrollerinize gidin ve Altyazılar’ı seçin.
Novigado projesi hakkında daha fazla bilgi edinmek ister misiniz?
Novigado projesinin genel amacı, geleneksel ve öğretmen merkezli bir sınıftan yenilikçi öğrenme alanlarını ve ilgili Bilgi ve İletişim Teknolojilerini (BİT) kullanarak aktif öğrenmeyi teşvik eden öğretim uygulamalarına geçişte okulları ve ilgili paydaşları desteklemektir. Daha fazlasını buradan okuyabilirsiniz.
Projeyi sosyal medyadan takip etmek için tıklayınız.
Tüm etkinlikler için Novigado Blogunu takip ederek bizi izlemeye devam edin!
ÖNEMLİ:
Webinara katılmak için bağlantıya tıklayarak webinardaki canlı etkinlik deneyiminizi iyileştirmek, trafiğimizi analiz etmek ve ziyaretçilerimizin nereden geldiğini anlamak için gereken süre boyunca kişisel verilerinizin saklanacağını kabul edersiniz. Bu, bir cihazın IP adresini, tarayıcısını ve işletim sistemi bilgilerinin yanı sıra coğrafi konumunu içerir. Kişisel verileriniz üçüncü şahıslarla paylaşılmayacak ve sadece istatistiksel amaçlarla kullanılacaktır.
Lütfen bu webinarın (oturum sırasında gönderilen video, ses ve diğer bilgiler) kaydedileceğini ve yasal bir konuda erişilebilir olacağını unutmayınız. Bu oturuma katılarak, bu tür kayıtlara otomatik olarak izin vermiş olursunuz. Kaydedilmeyi kabul etmiyorsanız, lütfen canlı etkinliğe anonim olarak katılınız veya oturuma katılmayınız.